मेरो चोक

भूपि शेरचन

(स्व. लेखिन, किनभने तिनी यी कविताहरुमा हामी भन्दा ज्युदो छन्)

साँघुरो गल्लीमा मेरो चोक छ
यहाँ के छैन?

सबथोक छ

अनन्त भोक छ, असङ्ख्य रोग छ,

केवल हर्ष छैन,

यहा त्यसमाथि पनि  रोक छ ।
साँघुरो गल्लीमा मेरो चोक छ

यहाँ के छैन?

सबथोक छ ।

यो मेरो चोकमा
देवताले बनाएका मानिस र
मानिसले बनाएका देवता,
यी दुबैथरीको निवास छ
तर यहाँ यी दुवैथरी उदास छन्
दुवैथरी निरास छन् ।

मानिस उदास छन्
किनकी तिनलाइ यहाँ
रात रातभरी उपियाँले टोक्छ,
दिन दिनभरी रुपियाँले टोक्छ
र देवता उदास छन्
किनकी तिनलाइ यहाँ न कसैले पुज्छ, न कसैले ढोग्छ!
त्यसैले यो चोकमा
देवता र मानिसले
एक अर्कालाई धिक्कार्दै
एकसाथ पुर्पुरो ठोक्छन्
साँघुरो गल्लीमा मेरो चोक छ यहाँ के छैन?

सबथोक छ!

Leave a Reply

